diumenge, 17 de juny del 2007

CAPITOL 1 : PETITINDI

Hola a tots i totes! Em diuen Jordi i és la primera vegada que escric al meu Blog. Mai he sigut amic d'aquestes coses sempre he pensat que son per a frikis que es passen hores i hores davant l'ordinador buscant coses gracioses o curioses per la red per a posar-les açí.

No sé massa com, però un dia de cop i volta, em teniu açí escrivint unes linies, no sé per a qui, perqué no espere que entre massa gent ,a part d'algún amic que s'enganye i jo, per això mateix, m'he donat compte que un blog pot ser un mitjà per a expresar les teues inquietuts i opinions, un mitjà per a recordar events, dies amb els amics....

El nom de petitindi que he triat per aquest blog, no és altre que el títol del meu conte favorit de la meua infantesa, em porta molt bons records, i com jo sóc un xiquet gran, ple d'inquietuts, i espere tenir sempre l'esperit d'un jove, el vaig trobar d'allò més adequat.

Espere no avorrir-me massa prompte