dissabte, 30 de maig del 2009

MATANT EL TEMPS

Hola xiquets i xiquetes!!

La veritat és que no estic escrivint res de res, però és que no tinc massa temps lliure, per no dir res, ja que el poc que tinc l'empre en menjar, dormir i fer descansets. Una vida molt rutinaria aquesta de l'estudiant.

Vos podria contar que ja porte varios dies estudiant EDO, fent problemes de contorn i equacions integrals, i que ja vaig veient un poc la llum... però realment és prou friky i no li interesa a ningú, jajaja ;D

A per cert, ahir em varen dir que em vaig quedar en les proves de la Creu Roja, llepant-li els peus a l'atzubiano. Prou millor del que em pensava. Es que este Jaume és una màquina, fins hi tot lesionat no puc amb ell, jeje ;P

Res, quan tinga algo emocionant que contar ho escriuré. Bessets

2 comentaris:

TOMAS13 ha dit...

Home enhorabona, estas passant a ser peix bobo, casi com jo.
Pero el que realment importa, és la carrera, no la de tots els disabte, diumenges... bueno tots els dies un ratet, sino eixa que ens dura ja... un tall d'anys.
A per ella.
Per cert, hem tens preocupat, jo no se que m'esperava al vore el nom del meu blog en la teua entrada, pero bueno... jajaja
cuidat i ens vegem aviat.
Jo ja frecuente les cases Tamarit en jornada laboral.
U abraç Phels.

ATZUVIANO ha dit...

ieee el Jordiii!! eres massa modest!! estas fort xeeaaa!! jo estic mig lesionat pero no crec que tu vajes nada massa, més bé ben poc. Així que estem en igual de condicions, jaja!!! a més, no recordes la carrera del verger? pa qui no ho sàpiga la vam fer a menos de 4:30'. Casi naaa!!!

Un abraç i que vaja bé l'estudi!! ens veguem a l'estiu