divendres, 28 de novembre del 2008

ATACAT PELS NERVIS

Aquesta setmaneta està siguent dura:

El dilluns ja vaig començar amb bon peu, ja que a les 8 del matí tenia exposició, al final no va anar mal del tot. Per la vesprada, tota de classes fins a les 21'15.

El dimarts, estudiant y fent pràctiques, per la vesprada a tutories de Ports, em va aclarir prou, la veritat.

El dimecres em passà volant y el dijous també, faig faena però pareix que no adelante, estava comentant-ho amb una companya i pareix que no sóc l'únic que li passa.

Avuí divendres a les 8 del matí pràctica de Territori i ara fent un (KIT KAT) abans d'estudiar. Sé que no estic escrivint tant, però no tinc tant de temps , espere que ho entengau ( Ah! Pastor, és dels lectors més fidels, al menys pel que sé)

1 comentari:

DeResacaEnElHaren ha dit...

jordi trankil tio, living de life, no t'agobies tant, q la vida son dos dies