diumenge, 16 de novembre del 2008

BICYCLE'S TEAM

Aquest dijous varem anar Josep i jo al centre. Està arreglant-se una bici que tenim pel pis d'aquestes retros, esta prou nova, però li faltava una roda. Va buscar per internet un tipet que en ven barates i de totes les classes. Havia quedat amb ell per arreplegar la roda.

Com vaig arribar prompte a casa i també en tenim una de carretera que feia temps que volia arreglar, el vaig acompanyar per a que em feren presupost. El tipet era prou raro, però els preus són molt barats. Li he encomanat dues cubertes i dues càmares i em costarà 15 euros no aplega. El dilluns a mig dia hem d'anar a arreplegar-ho.
L'altra que tinc, que és del meu avi i de ma mare quan era menudeta, també l'he de portar a arreglar, ja que els frens no van bé i la roda està descentrada. A aquesta li tinc un apreci especial.