diumenge, 16 de novembre del 2008

MISSIÓ GUATEMALA

El meu amic Arnau, el dimarts que ve vola a Guatemala a fer de misioner durant les vacances de la feina. Estarà unes dues setmanes viatjant per allí, visitant poblats i ajudant en el que puga. La veritat que dues setmanes no donen per a aportar massa, és més com a experiència personal de concienciació. Els seus pares tenen un amic que ja fa molts anys que està de misioner, és diu Pepe Girau i és d'Oliva. Ara està per eixes terres i li va sorgir la oportunitat al meu amic d'anar allí amb ell, li farà de guia i li mostrarà el que no ix en els catàlegs de viatges. Serà una experiència apasionant i única. A mi també m'agradaria anar.

És un sacrifici, ja que va en vacances i se ho paga tot ell , però pense que la recompensa mereix eixe esforç. Sé que vindrà tocat i es plantejarà moltes coses de la vida. A mi em va passar quan vaig tornar de la Ruta Quetzal, no li dones importància las bens materials.

Veus que qui menys té, qui més necessitats passa, és el qui primer t'obri sa casa de bat a bat i t'ofereix el poc que té per a compartir-ho amb tú