dissabte, 13 de desembre del 2008

CANVI DE LOOK

Xiquets, ja feia temps que havia pensat llevar-me les mexes rubies, perque pensava que ja estaven massa escampades, i em notava massa postís. Pensat i fet, he anat a la pelu i li he dit que em lleve el monyo de superguerrer de l'espai. No vos asusteu. Josep ahir no em va conèixer.
AÇÒ ÉS ABANS

AÇÒ ÉS MENTRES

I AÇÒ ÉS DESPRÉS

(Avise!! NO està retocat amb el Photoshop, jaja)

No m'acaba d'apanyar, em veig massa negre( Pareixc un emo, que diu Josep). La peluquera m'ha dit que com tenia el monyo tan rubio en unes llavades se'm rebaixarà prou, per això me'l ha fet tan pujat, però em note raro. La idea era sanejar-me un poquet el monyo, ja que no se'm distingien les mexes, estava ja tot rubio. Casi de segur que tornaré a fer mexetes rubies, m'agrade més, però no tantes com en portava.