diumenge, 7 de desembre del 2008

L'ILLA AMB LLUNES

Qué és una illa amb LLunes?

S'imagineu que esteu en un paradís perdut enmig de ningún lloc, on tot el que desitgeu està allí, tot el que ens inspira, tot el que ens mou , el que ens fa fer una passa més al camí quan tot es veu fosc i perdut, i sols ens mou l'esperança, un sentiment a l'interior que ens diu que val la pena cada gota de suor.

És aquell somni inasol.lible que el notes a una passa, però no pots tocar-lo amb els dits, allò que et desperta coses bones, papallones, i no ho perds mai de vista encara que de vegades vullgues oblidar-ho. Tots tenim una illa amb Llunes, cada Lluna és un objectiu que ens guia en el camí .

És aquell racó en silenci, eixos moments de soletat que tots necessitem per pensar , per aclarir les idees, per reflexionar el que fem... De vegades m'agrada contemplar les llunes en la foscor mentre somie despert.

L'ILLA - Marc Granell

"Conec una illa petita i secreta
que és verda i alegre i es troba en un llac
voltat per un bosc profund i tot ombra
on viu el silenci més pur, més alt.
Me'n parlà mon pare i em digué un dia
si quan ell morís jo hi voldria anar
i habitar la casa que ell construïa
cada nit en ella amb fulles i amb famg
vora una font que esguitava estrelles
abans d'adormir-se i anar-hi a pescar.
Li vaig dir que sí i ell em mostrà un mapa
de somnis, desig, amors i bondat
on era aquell llac amb l'illa tan verda
on sempre que vaig el trobe pescant."