divendres, 19 de desembre del 2008

PRIMERA LECTURA

Ahir el meu amic Angel Silvestre ( avise, NO és el Duque de Sin tetas no ha paraíso, jaja), va presentar el projecte final de carrera. És el primer dels amics d'açí de camins que ho fa i em va fer molta il.lusió. Anava fet un pincell amb tratge.A les 13'30 aproximadament entrarem a la sala de lectura de projectes, estavem una bona representació de "ELS COLEGUES".
Allí estava el tribunal, imposava prou, però ell estava prou tranquil. Era un projecte d'investigació basat en l'excavació del túnel de Saint le Matrie. La veritat que quan començà a fer l'exposició, eren coses tan técniques que no em vaig enterar de la mitat, cosa que em va preocupar un poc, ja que d'açí no massa temps ( espere) em tocarà fer algo semblant.

Quan acabà l'exposició, féren la ronda de preguntes i eixirem de la sala per a que deliberara el jurat. En uns minut entrarem una altra vegada i la conclusió fou MATRICULA D'HONOR. Si jo em vaig sentir satisfet, imagineu-se la seua familia, estaven que no cabien del goig.

Per la nit anarem a sopar per a celebrar-ho, abans d'entrar al bar li tirarem una traca enmig del carrer, per a fer una entrada triomfal com es mereixia. També va vindre Paco, Mou i Manu, els tres de Torino. Després vingué Pere i Maria Luisa. En acabar el sopar, anarem al pis a per el botelló ( Jo dos Burns per a variar) i ens dirigirem cap a Tarongers. Estava a rebentar de gent, la gent anava prou mal i a les 2'30 Josep i jo decidirem que d'entrar a discoteque res de res. Així que anarem al pis a dormir.
No sé, ja ho he comentat altres vegades i al final em faig fins hi tot pesat, però no em plena estar de festa així, m'estime més si haverem estat montant-nos la festeta al pis, amb musiqueta i xarrant allí.