dijous, 12 de novembre del 2009

CREU ROJA 2009

Com des de ja fa 8 anys, als estius sempre treballe normalment un meset com a socorrista a la Creu Roja d'Oliva. Enguany a diferència d'altres anys, d'un any a l'altre s'ha mantés bàsicament la mateixa gent, amb la que per cert he treballat molt agust, hi havia bon ambient.

Ahí va el reportatge fotogràfic del meu pas per Bravo 19.94


Com a bon veterà, xafe l'arena com el que més, lo mal d'açò son les hores i hores d'avorriment, el pijor de tot és l'horeta de dinar que et passes sol.

Així els dies que et toquen en la posta es fan prou més portadors, perque xarrant amb un i un altre passa més ràpid el dia. A més com son sempre com a mínim 5 persones, és dificil acabar-se els temes de conversa.
(Açí estem Ceci, Nando i jo en B.19.94)

En tants anys de treballar, encara no m'havia fet cap foto ni amb el Quad, açí baix present

Ni amb la moto aquàtica ( la M.R.19.2)

Aquest és l'equip al complet posant com a BeachBoys , tots uns professionals

Aquesta ja en pla un poc menys professionals

La veritat que m'ho he passat molt bé aquest any, i algún soàret que altre m'he deixat caure, la veritat que no ens ho montem malament.