dimarts, 17 de novembre del 2009

OCTOBER FEST

El dissapte 3 d'Octubre, llogarem un bus i com Trento està propet de Munich, en tres horetes ens plantarem al October Fest
La veritat que no em pensava que estava tan currat, em pensava que serien carpes de lona on la gent es bufava sense parar ( Bó, amb això m'ho imaginava bé). És enorme, no s'acaba mai.

L'objectiu de l'October és beure cervesa fins que el cos diu prou, nemon a dormir la mona a la montanyeta que hi ha al costat, i si de cas entra algo de fam, menjar els milions de pollastres rostits que hi han en les paradetes de menjar o la típica llonganissa alemanya de mig metro de llarg que se'n eixia un pam per cada costat de l'entrepà.

Aquesta és la carpa de la Paulaner per dins, és impresionant, a les 10 del matí que vam arribar, ja no hi havia cap lloc i tots bufats i cantat, sobretot bramaven... PROST, PROST!! que vol dir salut.Com no cabiem a la carpa vam anar fora, que també servien i començarem el dia bramant... PROST!!!Les gerres pesen un quintal, i ja li post pegar amb ganes que no es trenquen ni de conya.

Hi han tipets de tota classe per allí. El que més et choca són les ueles alemanes amb l'esquena de Maic Tysson, portant tot el dia gerres de 10 en 10.

També estan les típiques alemanetes... sense paraules
La carpa de la Paulaner era la millor, estava tot a rebentar de gent

Em vaig fer una foto amb els 007 alemanys, o això és el que posa en les seues matricules
Allà les 7 de la vesprada, tornarem cap a casa. Estava rebentat.