dijous, 12 de novembre del 2009

RESUM ESTIU 2009

Com vos haureu adonat, ja fa prou que havia deixat de costat l'escriure regularment. Vull posar al dia més o menys açò així que intentaré fer un resum breu del més significant de la resta de l'estiu.

La veritat que ha sigut un bon estiu, ens hem divertit molt, hi havia moltes coses que contar i que fer al meu grup d'amics.
Com tots els estius, és típic anar per les vesprades a jugar a Voley a les reds del xiringuito Pirata, som habituals. Enguany s'han aficionat a vindre també la quadrilla del cosí de Josep i la dels amics del meu cosí Raimon. Hem fet partidetes interesants.

He anat de prou de soparet amb els amics:
SOPARET A CASA RAFA ( 1 de tants)
Amb el meu cosí Raimon
SOPARET AL PAN PAN

LA CERVESETA DEL MAREJOL

Moltes i moltes vesprades de cervesetes al marejol, i algún que altre mig dia

BÓ, i alguna que altra nit abans d'anar als xiris

(Açí estan DJ Maxucambo i Pablo Penadés en una d'aquestes nits)

ESTUDI DE MANEL D'ESTIU

Alguna que altra visiteta a l'estudi de gravació del meu amic Manel, que la veritat que està fent-ho prou bé

Ha fet un grup de nou, anomenat TOKAT'S DE L'ALA, que és el nom del seu primer grup, en aquest toca Josep la guitarra. Hi haurà que anar a vore'ls actuar. Per cert, si vos interesa el seu Myspace és: http://www.myspace.com/maneloliva

DIUMENGES D'OLI BA BA

Els diumenges per la vesprada normalment han sigut d'anar tots a l'Oli ba ba a fer-nos una cerveseta, escoltar bona música i viure l'ambient que hi ha

DIES D'EIXIR, BOTELLONET I XIRINGUITOS

Han sigut moltes nits de botellonet, o soparet a casa algú i després anar a fer botellonet, anar al marejol i després als xiris

Ens agarrem enseguida a fer el mico, jeje

(Uff!! Fa mala fred)

Sobretot han sigut nits de MELIC

SOPARET A CA SALVETA

Comences sopant...després te'n fas una...després una altra... després algú comença fent el capullo amb una rameta d'olivera

En dos minuts tots tenim ja una rameta d'olivera perque no volem ser menys, continues bevent, al cap d'una estona ja hi ha que son ballarins de ballet professionals..

i al final acabes anat al Melic amb una corona d'olivera a lo Ave César

DINAR DE CAMINS A OLIVA

Vam fer un dinaret amb gent de la carrera a Oliva, de camins erem Salva, Josep, Paquito, Molina, Pablo Oliva, Borja, Fran, Moulin i jo. Però Carlos Escriva i Manolo simó també es van apuntar. La veritat que va ser un dia de burrera a més no poder, ens ho varem passar genial

Açí està el comité de benvinguda de caminers d'Oliva i Anna

Reunint al personal, va tocar fer-nos una cerveseta al Pirata

Després vam anar a fer-nos una paelleta al Marejol

Del Marejol, vam anar a l'Oli ba ba, era diumenge i estava a rebentar. Hi havia molt d'ambient, musica chill out, i van portar un saxo en directe que anava improvisant amb la música de fons.

Va estar molt bé, animava molt a la gent, encara que a nosaltres la veritat siga dita que no ens feia falta que ens animara ningú, ja estavem prou animaets, jeje

La festa es va allargar fins a la nit, la gent es coneix que estava agust.

Els més valents, que vam ser quasitots, vam agarrar el montante allà les 22 de la nit, vam sopar al pan pan i després una altra volta al xiri a rematar la faena fins la matinà

Vaig acabar mort, però va valdre la pena, l'any que vé repetirem i procurarem que al menys siga igual

SOPARET DE MANEL

Com és costum en els meus amics, qui acaba la carrera fa un soparet als amics, enguany l'ha fet Manel, que ja és Mestre de Música. Ens va fer un soparet de categoria a la terrasseta de sa casa en la platja.

Com a bon mestre de música, no podia ser, sense les corresponents cançonetes a la guitarreta al acabar de sopa, el meu amic Pastor i jo ens deixarem la veu cantant AL VENT de Raimon

Li varem fer els regalets bons i de caxondeo, entre els quals hi havia una canya de pescar i un Spiderman, així que ens varem posar a peixcar a les que pasaven per allí, per això de " Tirar la canya" però literament, jeje

Després, per supost... Melic

I resopó a les 8 del matí. El millor d'eixes hores és que no en penses una bona, així que el pobre Manel que va baixar al carrer a no recorde qué... Li va tocar el premi, jeje, la foto ho diu tot

NOTA: El meu amic Arnau, també va fer el soparet per acabar la carrera aquest estiu, però com no tinc fotos no pose res.

FI DE L'ESTIU 2009

Com desgraciadament ja fa uns anyets, sempre ens quedarà Setembre, així que com vos podeu imaginar, també he estudiat i prou. Almenys puc dir-vos que va valdre molt la pena

Açí em teniu estudiant com un loco a València al pis d'Ortiz. D'açí a l'examen i de l'examen a Oliva per fer el comiat dels amics i la familia.... i cap a Trento d'erasmus.