diumenge, 5 d’octubre del 2008

CONCERT DE CHAMBAO

Anit varem anar a sopar Josep, Marta i l'amiga Olga, Pastor , Salveta i jo, al pis de Pastor. Després anarem a Gandia a vore el concert de Chambao. Era de bades i ho feien a la Plaça del Tirant ( vamos, dalt l'aparcament del riu).

No tenia massa ganes d'eixir, però al final vaig pensar en l'ivern tan avorrit que s'espera i em vaig comboiar. Abans d'eixir tinguerem un imprevist, el cotxe de Josep es va bloquejar i no anava ni avant ni enrere( pense que era el freno de mà). Marta no parava: Trata de arrancarlo Josep!!!, trata de arrancarlo!!! ( és conya, jaja...).

Arribarem a Gandia, un poquet de botellonet per als meus xics ( jo burn) i cap al concert.

El concer va estar prou avorridet, si ho arrive a saber em quede a casa, però ja que estavem allí ens quedarem.

Com sempre ens posarem al nostre lloc estratègic: al costat de la barra. No sé per a qué, ja que com diu la dita: "A la fira no vages sino tens diners , que voràs moltes coses i no et compraràs res".