divendres, 3 d’octubre del 2008

ENHORABONA MANEL!!! JA ERES MESTRE!!!

Avuí tinc un motiu més per estar content, el meu amic Manel ha acabat la carrera. Ara ja es pot dir que és oficialment mestre d'escola.

La veritat que abans no havera donat un duro per ell, li agradava massa la festa, a l'endemà no se'n recordava de la misa la meitat, no estava gens centrat. Si m'haveren dit: fes un pronóstic Jordi, havera posat la mà en el foc que s'havera convertit en el nou DORIS d'Oliva. Me'l veia tot majorot, anat per les taules demanant a la gent un cigarret o dient: perdona,vas a acabar-te eixa papa?
(Manel, no t'enfades que és en clau d'humor, jaja... La foto la clavà ah? )

Com canvien les persones, ara no queda ni rastre d'aquell Manel. No tasta ni una goteta quan ix tret d'alguna cerveseta a les mil, no ix quasi de festa, ha assentat el cap amb una xicona molt wapa ( va per tú Susana), Ha estat uns anys a tranques i barranques, però a la fi s'ha centrat en els estudis i ho ha aconseguit ( 122 crèdits en un any) i , JA ÉS MESTRE!!. És una cosa que és digne d'admirar, jo personalment ho valore molt i avuí estic molt orgullós d'ell.