diumenge, 12 d’octubre del 2008

MAREJOL VS PSCIROCCO

Anit varem sopar Arnau, Manel, Susana i jo a ma casa. (Sí, es van atrevir a vindre a los 4 puntales, jajaja...) Després varem anar a la Walt Disney a fer-nos una cerveseta i jugar unes partides a la diana.

La nit pintava bé, em deia que avuí havia d'arrasar amb les xicones, perquè el que era encertar-ne una a la diana... i ja sabeu que: " Desafortunado en el juego... Afortunado en amores..." Però No.



Allà més tardet anarem al Marejol, estava prou buit, per això anarem al Pscirroco. Allí estava Josep, Marta and company. Arnau li feia mal el cap i se'n va voler anar promte, jo em vaig quedar un ratet més.












Varen portar un Boy, mala risa. Hi havien xicones que es pegaven per eixir enmig de tota la gent a que li refregara algo el xic. Josep, els amics del cosí i jo, ens varem riure prou de vore-les a totes.

La setmana que ve, varem pensar que podriem fer sessions individuals i a meitat de preu,que estem que ho regalem, jaja...