divendres, 3 d’octubre del 2008

DIJOUS DIA GRAN

Ahir hem donaven els resultats de la resonància, l'unic que es veu son mil radiografies del meu genoll i no entenc res de res, ja que l'informe ve en un sobre tancat i fins que no vaja al traumatòleg sabré el mateix que sabia. Mala merda!!

Per la vesprada, per fi em vaig posar a arreglar-me unes fotos per a l'habitació que fa temps volia fer i quasi ja he acabat.

Per la nit, allà les 21 h era el concert aniversari del Poli pels seus 40 anys. Vam anar preparats a la Plaça de Bous, no deixaven entrar begudes, però com sempre ens les varem ingeniar, que per a algo anem per a enginyers. La Habitación Roja em va agradar prou i la Julieta Venegas no va estar mal del tot ( Li ha eixit panxeta )

Primer actuava La Habitación, els varem vore desde les graderies, ja que varem sopar allí, en acabar baixarem a l'arena

El que havia gravat en el movil es veu fatal, així que vos he posat esta cançoneta del Youtube, es diu : EL EJE DEL MAL





Josep i Sandra a l'esquerre, i Marta i una amiga d'arquitectura a la dreta


Vaig vore a Marc i Enrique amb qui vaig anar a vore el concert d'Héroes del Silencio i ens férem una foto conmemorativa

Cap a les 22 començà el concert de Julieta, No va estar mal em sabia més cançons de les que em pensava
Vaig gravar un troç de la de "Que lástima pero adiós", no es veu massa d'allà